Kjøpsbetingelser

Betingelser for kjøp i vår nettbutikk

Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft.
Vi tar forbehold mot feil på siden og at varer kan være utsolgt.  
Noe nyanseavvik i farger mellom bildene du ser på siden og i virkeligheten kan forekomme.

Ved en del produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene,
fordi det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde.



BETALING

Klarna Checkout

Velg om du vil betale med faktura, delbetaling eller kort.
For å fullføre et kjøp, trenger du kun å oppgi e-postadresse og postnummer- Klarna fyller ut resten.
Er det noe du lurer på i forhold til din faktura, klikk deg inn på www.klarna.no



FRAKT OG LEVERING
Alle ordre sendes med Posten/Bring. 
Om det ikke står noe annet i infoteksten på produktet, er frakten 110,-
Vi leverer kun i Norge.
Lykkelig på Haver benytter seg av gjenbruk av emballasje, og ber derfor om forståelse for at tekst og merking på eskene ikke alltid samsvarer med innholdet. 

Utsending tirsdag og fredag. Leveringstiden vil derfor variere.


PRISER
Alle oppgitte priser er i NOK og ink. 25% mva.


ORDRE
Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt

REKLAMASJON

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig pr telefon, eller skriftlig pr epost. Vi ønsker i utgangspunktet ikke å få varer med mangler/skader i retur. Ta heller kontakt med oss, så løser vi situasjonen sammen. På den måten blir minst mulig brydderi for deg som kunde. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig til post@lykkeligpaahaver.no
Reklamasjonsretten gjelder i hendhold til norsk lov.



ANGREFRIST
Om du skulle angre på kjøpet, eller ønsker å bytte til noe annet, har du etter lov om angrerett 14 dager på deg til å gi oss beskjed om dette.
Varen skal returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginal emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg.
Angrerettskjema sendes automatisk ut på e-mail sammen med ordreberkeftelse ved bestilling i nettbutikken.


Obs: salgsvarer byttes ikke.
Vi tar ikke imot pakker i postoppkrav. 
Returomkostninger dekkes av kunden. 
Ved retur av bestillingsvarer, vil Lykkelig på Haver AS kunne beholde 30% av kjøpesum pga. ekstra omkostninger ved lagring og videresalg. Frakt må også betales av kjøper.


Om du har spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt på
mail: post@lykkeligpaahaver.no
eller på tlf: 91527560